Saturday, December 11, 2010

Cubaan pertama!!!

ni cubaan pertama aku nak tulis blog yg begitu popular sekarang ni. aku pun tak tau sebenarnya macam mana blogger2 yang hebat semua tu boleh tulis panjang2 pasal apa yang diaorang duk fikirkan dalam kepala hotak pastu terus karangkan dalam blog masing2. aku nak start tulis perenggan pertama ni pun makan masa berjam2. dahsyat wooo blogger2 tu semua.

best jugak sebenarnya tulis kat dalam laman sesawang ni yeeaa.(sorry ayat aku agak skema sbb terlebih teruja nii) kamu dan kamu yang membacanya pun wajib teruja woooo!!!

aku rasa untuk percubaan pertama nii cukup laa sampai sini jeee. saje jee nak test power sebenarnya. baru minum power root laa katakan :P

akhir kata, TAHNIAH kepada diri aku sendiri sbb dah ada blog!!! (bangga wooo :P).
TAHNIAH jugak laa kepada kamu kamu semua yang dah terbaca blog yang kurang kemas nii :D



*aku rasa semua yg aku tulis tu merepek merapu. minta maaf kpd pembaca.

No comments:

Post a Comment